חיפוש באתר

חדשות

להקת הנוער "שילובים קוליים" של מתנ"ס נוה יוסף, יצאה ב יולי האחרון לדרום קוריאה

עמותת אהב"י  העמותה לקידום אמנות העם בישראל, אשר מקדמת ומטפחת את כל סוגי האמנויות החובבים במדינת ישראל.נענתה להזמנתו של ארגון ICCN העולמי להשתתף בפסטיבל אמנות לנוער מכל העולם המתקיים בדרום קוריאה.

העמותה פנתה ללהקות בכל תחומי אמנויות הבמה הרשומות בעמותה ופתחה בפניהן את ההזדמנות להגיש בקשות להשתתפות במשלחת.

עמותת אהב"י בחרה את להקת הנוער "שילובים קוליים" לייצג את המדינה ובפרט את העיר חיפה

להקת הנוער שילובים קוליים פועלת מעל 15 שנה במתנ"ס נוה יוסף- חיפה בניהולו המוזיקאלי של הלל שטרית וכוריאוגרפיה: דורון גואטה.

Gangneun International Junior Art Festival" "הינו פסטיבל המתקיים בעיר גאנג-וון השוכנת בחוף הצפון מזרחי של דרום קוריאה. זוהי עיר תיירותית בת כרבע מיליון תושבים הממוקמת כ 160 ק"מ מזרחית לסאול הבירה. מעדויות העבר ניתן להתרשם שהפסטיבל המתקיים ברציפות משנת 2002, מעניק חוויה גדולה למשתתפיו.

תכנית הפסטיבל כוללת בין השאר: מפגש עם להקות מעשרות מדינות מכל רחבי העולם, הופעות יומיומיות על שלוש במות שונות, מצעדים, טקסים, השתתפות פעילה בתערוכת אמנות של ילדים ובני נוער, סיורים, טיולים וביקורים באתרים שונים בעיר ובאזור וכד'.

4 ימי פסטיבל מלאים, עם נציגות של 9 מדינות: רוסיה, סרילנקה, אלגיריה, יפן, דרום קוריאה, ישראל, צ'כיה, סין ותאילנד

בני הנוער לקחו חלק במצעד מרהיב ביום פתיחת הפסטיבל הכולל שירים, ריקודים והמון שמח

הבמה המרכזית אשר הייתה ממוקמת על הים התמלאה מידי ערב בהופעות ייחודיות רב תרבויות מגוונות של שירה, ריקוד ונגינה

להקת הנוער "שילובים קוליים" לקחו חלק מרכזי בערב הפתיחה עם מגוון שירים מרפרטואר הלהקה בשלל שפות עברית, אמהרית, סווהילית ואנגלית. הלהקה הרקידה את הקהל ויצרה הד עצום אשר סחף את הקהל שהגיע לפסטיבל. ערב הפתיחה כלל מופע זיקוקים מרהיב ומרשים. התרגשות עצומה מצד המשתתפים ופרגון בין המדינות השונות

כמו כן הלהקה הופיעה בעוד יומיים מתוך הפסטיבל ובערב סיום הפסטיבל במעמד ראש העיר ויקירי העיר נתבקשה הלהקה להיות מופע סיום וסגירת הפסטיבל

מעמד ייחודי ומכובד אשר אפשר ללהקה להופיע שוב ולתת עוד טעימה מיופייה של הארץ, שיריה ומנהגיה

כחלק מהפסטיבל בני הנוער נפגשו וחוו חוויות משותפות עם בני נוער מארצות שונות,  במפגשים אלו באו לידי ביטוי ערכי הפסטיבל של רעות ,חברות, הכרות בין תרבויות וגישור על הפערים הגדולים הקיימים בעולם. בפסטיבל הזה לא היה הבדל בין דת מין ולאום.

בני הנוער אשר הגיעו במטרה להכיר מדינות נוספות, לטעות מעולמם של בני נוער ממקומות חדשים ללמוד על תרבויות ומסורות דרך אומנות ומוזיקה

דפנה חכמו חריט מנהלת הלהקה מספרת: החוויה של בני הנוער מלהקת הנוער שילובים קוליים הייתה ייחודית וחד פעמית ,אני לא יודעת מתי עוד יתאפשר לנו להיפגש עם קבוצות מכל העולם, לשיר ולרקוד ביחד .  אלו היו 4 ימים של שלום ואחווה, של עולם יפה וורוד שמשקף לנו שאפשר אחרת, שיש דרך לחיות ביחד ברעות וחברות והדבר המרכזי ביותר שהנוער שלנו , דור העתיד יש לו אחריות גדולה ליצור לנו עתיד משמעותי וחזק יותר.

הלהקה ייצגה את המדינה והעיר חיפה בכבוד רב, בגאווה והשאירה רשמים חזקים מאוד על ישראל.

אנחנו כבר קבלנו הזמנה לפסטיבל שנה הבאה....

שמעון יפרח מנכ"ל המתנ"ס מסר כי גאווה גדולה למתנ"ס אשר אפשר ללהקה לנסוע ולייצג את העיר , וכל זאת בזכות הליווי וגיבוי של מועצת המנהלים של מתנ"ס נוה יוסף.  בכל ימי הפסטיבל ליוויתי מהארץ את הלהקה, התרגשתי מאוד, ניתנה לי הזכות לראות את ההופעות בשידור חי מהיוטיוב , הצלחתי להרגיש מרחוק את העוצמה של הלהקה, ההופעות המרשימות וההצלחה שלהן בדרום קוריאה. לא היה לי ספק כי הלהקה תייצג את המתנ"ס בכבוד ותצליח להשאיר רשמים משמעותיים בפסטיבל, תזכה בהכרה ובפרגון רב אשר ישפיע על המשך הצלחתן בעתיד.

 

לגלריית התמונות לחצו כאן

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות