חיפוש באתר

אירועים

טיול לציון חג השבועות - יין, גבינות וגלידות

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

חוויה קולינארית אל מול נוף משכר במרומי הגליל

טיול לציון חג השבועות - יין, גבינות וגלידות

יום שלישי 11.6.19

שעת יציאה: 08:00                                                                             

שעת חזרה משוערת: 18:00

הפסקת בוקר בקניון בכרמיאל

כרם בן זמרה:

  • פתפותים -מאפיית פתפותים הינה מאפיית בוטיק גלילית, הנמצאת בפארק תעשיות דלתון,בגליל העליון ומוקפת נוףיפהפה של הרים ירוקים וכרמים ציוריים.ייחודה של המאפיה הוא בשימוש בלעדי ב – 100% כוסמין.הכוסמין הוא דגן עתיק המוכר מימי קדם אשר לו יתרונות בריאותיים רבים. כל תוצרת המאפייה נעשית בעבודת יד מחומרי גלם טבעיים בלבד, באיכות גבוהה ביותר ותוך הקפדה על תהליכי ייצור מסורתיים. בעת ביקור במרכז המבקרים נתקבל עם שתייה קרה/חמה ושולחן טעימות מייצג של מבחר מוצרי המאפיה" לחמי מחמצת שאור, מאפים, קרקרים בעבודת יד, עוגות, עוגיות ועוד.לאחר הטעימות נצפה בסרטון קצר על ייחודו של קמח הכוסמין ויתרונותיו הרבים, בנוסף נשמע הסבר המספר את סיפןרה של המאפייה הייחודיתץ לסיום, ביקור בחנות לרכישה ממגוון המוצרים

           

  • סבוני מיכל-עסק משפחתי קטן, שמייצר קוסמטיקה טבעית איכותית. התחיל  בשנת 2007 בקריית טבעון, במטבח של בית קטן, כיום נמצאים בפארק התעשיה דלתון . רקיחת המוצרים נעשית בתהליכים מוקפדים של עבודת יד, במנות קטנות, ותוך מתן תשומת לב מרבית
  • יקב אדיר  –נפתח את הביקור בצפייה בסרטון שמתאר את תהליך ייצור הגבינות והיין על מנת  לספוג את האווירה המיוחדת במקום. לאחר הסרטון נתכבד במגוון יינות הבוטיק וגבינות בליווי הסברים...ונקנח בטעימת גלידה יוגורט המיוצרת במקום.
  • ראש פינה– ארוחת צהריים עצמאית

קיבוץ סאסא– בוזה - פשוט גלידה - בוזה היא קודם כל חלום...

אדם זיו מקיבוץ סאסא טייל בעולם וחלם לעשות גלידה. הוא עבד בגלידריות שונות בעולם והתמקצע בתחום. את תקופת הסטאז' הארוכה ביותר עשה באיטליה, בגלידרייה קטנה באחד הכפרים ליד פירנצה. כשחזר לארץ כבר היה לו חלום מגובש: להקים באחד מכפרי הגליל גלידרייה איכותית שתייצר גלידות מחומרים איכותיים וטבעיים עם גוון גלילי. 

בחיפושיו אחר המקום המושלם להגשמת חלומו פגש את עלאא סוויטאת, הבעלים הצעיר של מסעדת "אלומה" בתרשיחא. עלאא היה האדם הראשון שעיניו נצצו בהתלהבות כששמע על רעיון הגלידרייה, ובן רגע הפכה השותפות לטבעית ומובנת מאליה. כך נולדה בוזה ("גלידה" בערבית), מיזם משותף לקיבוץ סאסא ועלאא סוויטאת. 

חלפו שנתיים, והמקום כבר עומד ומשגשג, ומשׂמח יום יום מאות אוהבי גלידה. 

 

המחיר לחבר "מועדון המטיילים"-145 ₪ , מחיר לאורח- 155 ₪

הטיול כולל: הסעה, כניסה לאתרים, חובש וביטוח.

 

נקודות איסוף:

  1.  בשעה 08:00 מתנ"ס נוה יוסף
  2.  בשעה 08:05 צ'ק פוסט בתחנת האוטובוס לכיוון צפון (עכו)
  3. בשעה 08:10 בתחנה אחרי הפנייה ימינה לכיוון יגור (בקרבת לב המפרץ) 

 

נקודות פיזור :

  1.  מתנ"ס נוה יוסף
  2. נוה שאנן עד זיו  דרך רחוב הגליל

הרשמה לטיולים החל מתאריך 20.5.19

בימים א' – ה', בין השעות 10:00-14:00

טלפונים: 04-8129217, 04-8129254

מחיר: 145
לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות