חיפוש באתר

אירועים

ירושלים של חולין, קודש ותרבות

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

שעת יציאה:  08:00                

בתכנית:

הפסקת בוקר בכביש 6

יום שני 12/08/19:

הר אדר - תצפית מרחבית וסיפורו של מקום, יער מעלה החמישה - דרך הפסלים, קריית ענבים - בית הקברות הייחודי של הפלמ"ח. ** הפסקת צהריים עצמאית בקניון הראל. ** ביקור באבו גוש כנסיית "גבירתנו של ארון הברית" סיפורו של המקום ותצפית או סיור בקריית יערים ואנדרטת דויד מרכוס. ** הגעה למלון גרנד קורט, קבלת פנים, מפתחות  והתארגנות בחדרים. ** לאחר ארוחת ערב במלון יציאה לחסידות בעל"ז – החסידות הגדולה, בית הכנסת הגדול בעולם כ- 10,000 מתפללים בימים נוראים, ארון הקודש הארוך בעולם 47 מטר, המשך סיור ממונע "בעקבות מסלול האור בירושלים" ותצפיות.

יום שלישי 13/08/19:

לאחר ארוחת בוקר יציאה לביקור בבית המשפט העליון - מבנה ארכיטקטוני מרשים מושפע מהאווירה הירושלמית בכל הדורות ומשקף את תפישת הצדק והאמת. סיור באזור גן הוורדים, מנורת שבעת הקנים, מצפה הראל ואנדרטת ניזכור.

הפסקת צהריים עצמאית בסינימה סיטי. ** ביקור ב"נבי סמואל" קברו של הנביא שמואל - סיפורו של המקום ותצפית נופית מדהימה. ** לאחר ארוחת ערב יציאה לגבעת התחמושת למופע - סיפורי ירושלים עם דביר סורמלו (נכדו של מספר הסיפורים הידוע ביותר בעיר סורמלו הגדול) עם הזמר אבי אופק בשירי א"י הישנה והטובה, נסיים בקפה ועוגה במלון.

יום רביעי 14/08/19:

לאחר ארוחת בוקר יציאה למרכז המבקרים בבית הנשיא. ** מעלית הזמן מיצג חדש "אני ירושלמי".

הפסקת צהריים עצמאית בשוק מחנה יהודה. ** ביקור בהיכל שלמה - מוזיאון לאומנות יהודית.

בשעה 16:30 הרצאה במלון עם הדס שטייף - כתבת לענייני משטרה בגלי צה"ל.

לאחר ארוחת ערב למעוניינים יציאה לבית הכנסת הגדול להרצאה של סיון רהב מאיר כתבת חדשות על פרשת השבוע (ההרצאה באחריות בית הכנסת הגדול), או לחילופין למתחם התחנה.

יום חמישי  15/08/19:

לאחר ארוחת בוקר ופינוי חדרים יציאה להר ציון, קבר דויד המלך, נהלך בסמטאות הציוריות של הרובע היהודי דרך הקרדו החורבה ונרד אל הכותל המערבי שריד בית מקדשנו. מצפור אסא יגורי - שרידי מבצר ירדני ששלט 19 שנה על הכניסה והיציאה מירושלים. הפסקת צהריים עצמאית בקניון הראל וחזרה הביתה לשלום.

מחיר לאדם בחדר זוגי                            1700 ₪.

מחיר לאדם בחדר של שלוש                 1650 ₪.

תוספת  ליחיד בחדר                              800 ₪.

ניתן לשלם ב – 8 תשלומים

** במלון יש בריכה - למעוניינים תהייה הפרדה לגברים ונשים בשעות הבוקר ואחר הצהריים.

**נא לדאוג לבגד צנוע לביקור בחסידות בעל"ז וכיפות לגברים (לפי קוד לבוש מצורף). בגד חם ליציאות בערבים.

המחיר כולל:

אירוח שלושה לילות במלון גרנד קורט על בסיס חצי פנסיון + פעם אחת קפה ועוגה.

אוטובוס ומדריך צמודים. כניסה לכל האתרים המוזכרים.

תנאי ביטול: בין 30-15 יום 10%, בין 14 עד היציאה 15%. (דמי ביטול גם אם יש אישור רפואי), ** כשרות המלון- רבנות ירושלים, מוצרי בשר וחלב מהדרין וירקות גוש קטיף. בחדרים ערכות קפה ומקררים, ** כל המטיילים יבקרו בכל האתרים בסבבים. **יתכנו שינויים קלים (ט.ל.ח) מספר המקומות מוגבל, כל הקודם זוכה.

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות