חיפוש באתר

אירועים

"הלל לטבע"

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

טיול לציון ט"ו בשבט ועוד...

יום שלישי 11.2.20

שעת יציאה: 8:00 נא לדייק!

שעת חזרה משוערת: 19:00

מסלול הטיול:

הפסקת בוקר עצמאית בקניון יקנעם

יקב מורד– ביקב מורד שביקנעם למרגלות הרי הכרמל ובחיק יופיו של חבל הגליל הפורח, הופך הפרי שנאסף מהטבע ליינות )שיכר( ולליקרים הטובים ביותר בעולם, כשרים וכשרים לפסח. ביקב מורד משתמשים בפירות, ירקות ועשבי תבלין כדי לייצר מוצרים אקזוטיים, בקשת רחבה של טעמים – מפרי הפסיפלורה ועד לרימון. במרכז זה יכולים המבקרים לטעום מהיינות, להתענג מהמוצרים הייחודיים וכן לגלות טעמים חדשים שיתחבבו עליהם. המבקרים יכנסו לצפות בסרטון תדמית המספר את סיפור היקב, מסביר על תהליך הכנת השיכר, מראה את הייצור המודרני שלנו ועוד. לאחר מכן – טעימות ממגוון המוצרים ואז... קניות כאהבת נפשם.

מוזיאון המיניאטוריות- משה זמטר, יליד 1923, מספר את זכרונותיו דרך המיניאטורות השונות שהוא בונה. הוא משתמש בחומרים מהטבע כמו צדפים, אבנים ופרחי חלמית (חוביזה) וצובע אותם, וכמובן עושה שימוש חוזר בחומרים שכבר לא צריך אותם כמו תריסי נצרים, חרוזים, כפתורים, ברגים, ועוד. משה עבד בכריכיה וכשיצא לפנסיה בשנות ה – 80 התחיל לעסוק בבניית המינאטוריות. כאן במוזיאון החדש יש 120 דגמים מורכבים, פרט לכמה מוצגים בודדים וגם מספר מיניאטורות למכירה.

רוב המוצגים הם "חדרים" בנוםיים כלומר מיניאטורות נושא מורכבות כמו – גן בוטני, מוזיאון לצדפים, בית כנסת, בית כפרי, אולם קונצרטים, חנות לכלי נשיפםה, חנות פסנטרים, דגמים של עגלות ילדים מתקופות שונות, הייד פארק, פארק שעשועים.

מנחת מגידו – כלניות –

ארוחת צהרים – עצמית  על חשבון המטייל בקניון יקנעם

משתלת יגור– המשתלה הגדולה ביותר בישראל, ניתן למצוא בה צמחי בית, צמחי גינה, עצים למכירה, מוצרי השקייה, דישון, קישוטי נוי וצוות לתכנון גינות.

מחר לחבר "מועדון המטיילים"- 90 ₪ , מחיר לאורח 100 ₪

 

המחיר כולל: הסעה, כניסה לאתרים, חובש צמוד וביטוח.

נקודות איסוף:

  1.  בשעה 08:00 מתנ"ס נוה יוסף
  2.  בשעה 08:05 צ'ק פוסט בתחנת האוטובוס לכיוון צפון (עכו)
  3. בשעה 08:10 בתחנה אחרי הפנייה ימינה לכיוון יגור (בקרבת לב המפרץ) 

נקודות פיזור :

  1.  מתנ"ס נוה יוסף
  2. נוה שאנן עד זיו דרך רחוב הגליל

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות