חיפוש באתר

חדשות

תודה לקרן המלגות של רוטרי

הטקס נערך במעמד יו"ר הועדה לקידום מעמד הילדים והנוער בעיריית חיפה סיגל עציוני, אשר הודתה לתרומתם הנדיבה של חברי קרן המלגות של רוטרי כרמל וחילקה תשבחות לצוות המתנ"ס.  במהלך הטקס נהנו האורחים מהופעה של הרכב הרוק של מרכז המוזיקה במתנ"ס: "החברים של עידן".

 

קרן המלגות של רוטרי כרמל סייעה להקמת מרכז המוסיקה במתנ"ס נווה יוסף בשנת 2014. כ-112 תלמידים לומדים בו בגילאים 6-18, כשבין ההרכבים המיוחדים בו המייצגים את העיר חיפה במגוון אירועים, ניתן לציין את התזמורת היהודית - ערבית המונה 15 בני נוער יהודים, מוסלמים ונוצרים.

 

מועדון "רוטרי כרמל" נוסד בשנת 1969 וכיום הוא מונה כ-52 חברים המגיעים ממקצועות שונים ומקומות שונים ופועלים יחדיו למען הקהילה בחיפה. בין חבריו הידועים ניתן למנות את סלים ג'ובראן שופט בית המשפט העליון ויהודית זוסנוביץ יו"ר נעמת לשעבר. המועדון שם דגש רב על מעורבות והשתתפות בפרויקטים הומניטריים וחינוכיים בקהילה.

 

ממתנ"ס נווה יוסף מבית החברה למתנ"סים נמסר לאחר האירוע:  "אנו רוצים להודות לחברים והחברות מקרן המלגות של רוטרי כרמל על התמיכה המתמשכת במתנ"ס ובמרכז המוזיקה בפרט. שמחנו להשתתף בערב המלגות שיאפשרו לתמוך בהשתתפותם של ילדים ובני נוער בפעילות המרכז."

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות