חיפוש באתר

פסטיבל תרבות בקהילה

אגף תרבות

פסטיבל תרבות בקהילה

מנהל הפסטיבל – דובב רושינה

מפיק – אמיר אברהם

מדי שנה בחוה"מ סוכות ערכנו את הפסטיבל הארצי לתיאטרון קהילתי במתנ"ס נווה יוסף ובו מצאו קבוצות תיאטרון מכל הארץ מקום להצגת יצירתם למאות אנשים במשך שלושת ימי הפסטיבל. ייחודו של הפסטיבל היה גם במתן במה להצגות בארבע שפות, עברית, ערבית, אמהרית ורוסית, והגיוון התרבותי שהביא עמו.

במהלך שנת 2020 נאלצנו לבטל את הפסטיבל אחריי 14 שנים רצופות ולחשב מסלול מחדש. במרץ 2021 כאשר חזרנו בהדרגה לפעילות הבנו שלאור חזרה תחת מגבלות הקורונה ושנת סגרים קשה, אחד האתגרים המרכזיים שלנו הוא החזרת תחושת השפיות לתושבים והחזרתם לצרוך תרבות באופן בטוח, נגיש כלכלית וקרוב לביתם.

עקב המציאות החדשה בה אנו חיים, החליטה הנהלת המתנ"ס לקיים את הפסטיבל בשנת 2021 במתכונת אחרת ותחת הכותרת "תרבות לקהילה", פסטיבל שהחל בחודש מאי ויימשך כל השנה. במסגרת הפסטיבל אנחנו מביאים הצגות של מיטב התיאטראות הישראליים, הופעות של זמרים והרכבים מובילים בסגנונות שונים והצגות ילדים.

בשנת 2022 אנחנו מתכננים להרחיב שוב את הפעילות ובנוסף להצגות והמופעים המקצועיים לשלב גם מס' הופעות של הקבוצות שלנו ולקיים אירוע מרכזי במהלך חוה"מ סוכות בו נארח כמה קבוצות תיאטרון קהילתי מרחבי הארץ בשילוב של סדנאות אמן.

הפסטיבל מכיל מגוון תכנים המתאימים לגיל הרך, ילדים ונוער ומבוגרים.

שריינו לעצמכם ביומן:

  •  יום רביעי ראשון של כל חודש מופע מוסיקלי עם מיטב האומנים – שעה 20:00
  •  יום רביעי שני של כל חודש הצגת תיאטרון לילדים – שעה 17:30
  •  יום רביעי שלישי בכל חודש הצגה למבוגרים – שעה 20:00
  •  כל המופעים יציגו באולם המרכזי של המתנ"ס בבניין מס' 2 בקומה 3-

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות