חיפוש באתר

סוגי למידה

סוגי למידה

סוגי למידה

שיעורים פרטניים | זה רק אני והמורה שלי!

שיעורי עזר פרטניים, ניתנים בכל מקצועות הלימוד ובכל הרמות, מכיתה א' ועד הכנה לבגרויות. מערך השיעורים נבנה בהתאמה אישית בתיאום ובשיתוף המורים וההורים. בנוסף, ישנו דגש רב על יחס אישי וחם. (יש אפשרות גם לשיעורי עזר פרטניים המועברים על ידי סטודנטים).

 

שיעורי הוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה | ללמוד איך ללמוד!

שיעורי עזר פרטניים המיועדים לתלמידים שזקוקים לאסטרטגיות למידה או שאובחנו כבעלי לקויות למידה. השיעורים מועברים על ידי מורים להוראה מתקנת, הבונים תוכנית לימודים אישית לכל תלמיד, בדגש על אסטרטגיות למידה. השיעורים מיועדים לתלמידים בגילאי יסודי, חטיבה ותיכון.

 

שיעורי הכנה ממוקדים | מה המטרה שלי?

בתחילת השנה, חופשים בחגים, וחופשת הקיץ ניתן לצמצם פערים, הכנה למבחני מעבר הקבצה, מבחני מיצ"ב, מבחני מעבר לחטיבה או לתיכון, ושיעורים ממוקדים לקראת הבגרויות. אנו פועלים כל השנה ומציעים רצף לימודי, תוך בניית תוכנית אישית על ידי מורים מקצועיים.

 

תיק תק | מרכז להכנת שיעורי בית

מענה שוטף להכנת שיעורי בית, עבודות ומבחנים. המרכז פועל שלוש פעמים בשבוע בין השעות 15:00-19:00 , ומופעל על ידי צוות סטודנטים בכל המקצועות. ההשתתפות כרוכה בדמי הרשמה שנתיים. מהיום אין צורך להתייאש או לוותר, אנחנו כאן בשבילכם!

 

אבחונים פסיכודידקטיים | מאיפה מתחילים?

אלו מיועדים לתלמידים בעלי לקויות למידה. האבחונים נערכים על ידי פסיכולוג ומאבחנת דידקטית מוסמכים ומיועדים לתלמידים מכיתות היסוד ועד לבגרויות.

 

שיחות ייעוץ: מה מתאים לי?

מה מתאים לי? מהו אבחון דידקטי? ופסיכודידקטי? האם הילד זקוק לשיעורי הוראה מתקנת? כיצד מאבחנים הפרעת קשב וריכוז? בכל התלבטות ניתן לפנות אלינו לייעוץ והכוונה. אנו אתכם לאורך כל הדרך.

 

קבוצות למידה במרכז הלמידה ובתוך בתי ספר

קבוצות למידה במרכז הלמידה ובתוך בתי ספר: תוכניות מותאמות אישית לפי גיל, מקצוע, ורמה ובשיתוף פעולה מלא עם צוות בית הספר.

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות