חיפוש באתר

תוכניות מרכז הלמידה

תוכניות מרכז הלמידה

תוכניות מרכז הלמידה

שנה טובה במרכז הלמידה נווה יוסף

תוכניות מרכז הלמידה לשנת הלימודים תשע"ח

 

שיעורים פרטניים: זה רק אני והמורה שלי!

שיעורי עזר פרטניים, הניתנים בכל מקצועות ורמות הלימוד, מהכנה לכיתה א' ועד הבגרויות. השיעורים מועברים על ידי מורים מקצועיים ומנוסים, הבונים תוכנית לימודים אישית לכל תלמיד, בהתאם לרמתו ולקצב שלו, בתיאום עם מורי המקצוע מבית הספר ובשיתוף ההורים. ישנו דגש רב על יחס אישי וחם, ולמידה חוויתית תוך שימוש במחשב, משחקי לימוד ועוד. (יש אפשרות גם לשיעורי עזר פרטניים על ידי סטודנטים).

 

 

שיעורי הוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה: ללמוד איך ללמוד!

שיעורי עזר פרטניים המיועדים לתלמידים שזקוקים לאסטרטגיות למידה או שאובחנו כבעלי לקויות למידה. השיעורים מועברים על ידי מורים להוראה מתקנת, הבונים תוכנית לימודים אישית לכל תלמיד, ושמים דגש רב על אסטרטגיות למידה, בשיתוף המורים מביה"ס וההורים. השיעורים מיועדים לתלמידים בגילאי יסודי, חטיבה ותיכון.

 

שיעורי הכנה ממוקדים: מה המטרה שלי?

תחילת השנה, חופשים בחגים, וחופשת הקיץ הם זמן מצוין לצמצום פערים, הכנה למבחני מעבר הקבצה, מבחני מיצ"ב, מבחני מעבר לחטיבה או לתיכון, ושיעורים ממוקדים לקראת הבגרויות. מרכז הלמידה פועל בכל חודשי השנה - גם בחודשי הקיץ, ומציע רצף בלמידה, תוך בניית תוכנית אישית על ידי צוות המורים.

 

תיק–תק : מרכז להכנת שיעורי בית:

מענה שוטף להכנת שיעורי בית, עבודות ומבחנים. המרכז פועל 3 פעמים בשבוע בין השעות 00:19-00:15 ,על ידי צוות סטודנטים בכל המקצועות. ההשתתפות כרוכה בדמי הרשמה, ההגעה עצמאית לפי הצורך, יש להתעדכן בימי הפעילות במזכירות.

 

 

אבחונים פסיכודידקטיים:

אבחונים פסיכולוגיים ודידקטיים המיועדים לתלמידים בעלי לקויות למידה. האבחונים נערכים על ידי מאבחנת דידקטית ופסיכולוג מוסמך ומיועדים לתלמידים מכיתות היסוד ועד לבגרויות.

 

שיחות ייעוץ:

מהו אבחון דידקטי? ופסיכודידקטי? האם הילד זקוק לשיעורי הוראה מתקנת? כיצד מאבחנים הפרעת קשב וריכוז? בכל התלבטות ניתן לפנות אלינו לייעוץ והכוונה. צוות מרכז הלמידה אתכם לאורך כל הדרך.

 

למידה קבוצתית:

למידה בקבוצות קטנות של 3-2 תלמידים השמה דגש על חווית הלמידה, הגברת המוטיבציה ולמידה אחד מן השני. השיעורים מועברים על ידי צוות המורים המנוסה והם מתאימים לתלמידים באותה רמה, המסוגלים ללמוד היטב יחדיו ולהפיק את המירב מלמידה משותפת.

 

 

אנו מאחלים לכם שנה פוריה, נעימה ומוצלחת!

לפרטים והרשמה : 04-8129210 ,04-8129255

 

**הנחות לתושבי שכונות נווה יוסף ומזרח חיפה בהצגת תעודת זהות

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות